מוקד טלפוני


הקונספט שמאחורי מוקד טלפוני הוא לספק צורך שנוצר כתוצאה מהמעבר לעולם שרק הולך ונהיה דיגיטאלי יותר ויותר. מענה טלפוני אנושי, שבעבר נתפס כמיושן ושמרן נחשב כיום כמבוקש וחדשני. הציבור מאס במענה האוטומטי שרק מעביר אותו סחור וסחור. מענה טלפוני אנושי למעשה מקצר את משך הטיפול בבעיה ומיעל את הפיתרון.
כל חברה או ארגון שמעניקים מענה טלפוני אנושי נתפסים על ידי הלקוחות כמי שמתחשב בהם. יש ארגונים שלא מסתפקים בסתם שירות של מענה טלפוני אנושי אלא מספקים אותו 24 שעות ביממה.
אין כמו להיתקע עם המחשב באמצע הלילה ולקבל מענה טלפוני אנושי מספק השירות. ככל שהמענה יותר מקצועי ויעיל, כך הלקוחות יותר מדברים שבחו ובכך מעניקים שיווק ויראלי שערכו לא יסולא בפז. למותר לציין כי מענה שאינו מספק את הסחורה המצופה יגרום נזק לארגון וכמובן שלא יצדיק את עלותו.
חשוב לערוך בקרה ופיקוח על השירות על מנת להבטיח כי הלקוחות מרוצים ומקבלים את השירות שלא הם מצפים.


נציגי מענה טלפוני אנושי


צריך קצת אנושיות
בעולם שבו כולם רגילים כי מענה טלפוני אנושי סטנדרטי מסתכם במתן הוראה לכבות ולהדליק את המכשיר התקול, הרי שמי שנותן קצת יותר זוכה בהרבה יותר. כלומר, באמצעות מתן מענה טלפוני אנושי מקצועי ניתן לזכות בנקודות זכות רבות מול הלקוחות.
שכן הלקוחות יודעים להעריך ולשמור אמונים למי שמשקיע בהם באמצעות הענקת מענה טלפוני אנושי ומקצועי. חשוב לזכור כי מענה טלפוני אנושי זה הכתובת הראשונה אליה פונה לקוח שצריך עזרה כך שזה בעצם חלק אינטגראלי מהשירות. חברה שיש לה מענה טלפוני אנושי איכותי למעשה נתפסת כחברתית יותר, עובדה מאוד חשובה בימים אלו. הכי חשוב זה האינטראקציה שנוצרת בין שני גורמים אנושיים ששום משיבון אוטומטי מחוכם ככל שיהיה לא יצליח להשתוות לה.


נציגים של מענה טלפוני אנושי


מוקד טלפוני חברתי
בהרבה מקרים, ניתן לספק מענה טלפוני אנושי באמצעות מיקור חוץ. כך שבסוף היום כאשר עובדי הארגון הולכים לביתם, הקווים עוברים לספק השירות שממשיך להעניק מענה אנושי מסביב לשעון.
ישנם חברות שמתמחות במתן מענה טלפוני אנושי עבור צד שלישי. יש אפילו מקרים שבהם השירות עצמו של מענה טלפוני אנושי נמצא בארץ אחרת. למשל הארגון נמצא באמריקה והמוקד שמעניק את אותו מענה טלפוני אנושי נמצא בהודו. כך שבזמן שבעל העסק ישן העסק עצמו ממשיך לעבוד במלוא התפוקה.
כמובן שהלקוחות כלל אינם מבחינים בשינוי הגיאוגראפי שכן מבחינתם מה שחשוב זה לקבל שירות טוב, נקודה.