טלמיטינג


טלמיטינג התפתח מאד בשנים האחרונות, בדומה לטלמרקטינג, טלמיטינג הוא פניה ללקוח פוטנציאלי על מנת לשכנע אותו לקבוע פגישה עם נציג מכירות על מנת למכור לו מוצר או שירות.
נציגי טלמיטינג רבים משתמשים ביכולות השכנוע שלהם וזקוקים ללא מעט כריזמה על מנת להגיע ללב הלקוח ולבצע את הפגישה, מבחינתם , ברגע שנקבעה הפגישה , עבודתם הסתיימה והלקוח מועבר לשלב הבא שהוא הפגישה עצמה עם נציג המכירות.
ברוב המקרים טלמיטינג הוא אפילו עבודה יותר קשה מהמכירה עצמה , עצם שכנוע הלקוח לרכוש מוצר או שירות מצריך כישורים רבים , אנשים רבים אינם אוהבים כאשר מתקשרים אליהם בטלפון ומטרידים אותם בהצעות שונות ומשונות , לכן אם כבר הסכים הלקוח לפגישה, סימן שנציג הטלמיטינג עשה את עבודתו נאמנה ורוב העבודה כבר בוצעה, הוא כבר מעוניין בשירות או במוצר ולכן ביצוע המכירה עצמה כבר יותר קלה לביצוע.


נציג טלמיטינג

טלמיטינג – עסק לא פשוט

עסקים רבים מכשירים נציגי טלמיטינג היושבים במוקד מיוחד על מנת לבצע טלפונים לאתר לקוחות פוטנציאלים, לרוב הם מקבלים רשימה של דפים עם מספרי טלפון ומתקשרים ללקוחות אחד אחרי השני בניסיון לשכנע אותם לרכוש את המוצר או השירות, מעבר לניסיון המכירה , מדובר כאן גם בסוג מסויים של פרסומת, הרי אם אנחנו יוצאים במבצע חדש או מוכרים מוצר חדש, עצם הפנייה ללקוח בעצם יוצרת סוג של פרסום , במידה והלקוח לא נחשף עד כה למוצר או לשירות, גם במידה והוא לא יסכים לבצע פגישה או רכישה, הוא כבר נחשף למוצר ומכיר אותו, לכן חלק מתחום הטלמיטינג הוא גם סוג של פרסום, במידה ומצליחים לסגור פגישה , אז הרווח הוא כפול.
רוב החברות הגדולות במשק משתמשים בשירותי טלמיטינג , השיטה הזאת הוכחה את עצמה נאמנה , עסקים רבים מצאו שהשיטה מצליחה להוסיף להם הכנסות שלא היו מגיעים אליהם ללא אותם שירותי טלמיטינג , בעלי העסקים מעדיפים להשתמש בשירותי חברות טלמיטינג שיבצעו את הטלפונים בעצמם, יעסיקו את העובדים וישלמו את המשכורות , והם ירוויחו את הלקוחות, ככה כולם יוצאים מרוצים ומורווחים.