טלמרקטינג


עסקים רבים מחפשים פתרונות להגעה למקסימום לקוחות בזמן קצר, בעבר הרחוק התמקדו בפרסום בעיתונים ובחלוקת פליירים , אך עם הזמן , חיפשו דרכים להשתכלל בתחום על מנת להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים.
מי מאיתנו לא קיבל טלפון מנציג שירות טלמרקטינג שמבקש למכור לנו מוצר מסויים או שירות , תחום הטלמרקטינג התפתח מאד בשנים האחרונות , מטרתו היא אחת, לאתר לקוחות פוטנציאליים וליצור איתם קשר באמצעות הטלפון על מנת לנסות לשכנע אותם לקנות את המוצר או השירות שהם מציעים.
לאחר שהתפתח תחום הטלמרקטינג הראשוני נפתחו לא מעט חברות המציעות שירותי טלמרקטינג לעסקים , בעקרון , מדובר במוקד שירות לקוחות המבצע את הטלמרקטינג עבור אותם בעלי חברות ובעלי עסקים, היתרון בכך הוא שבעלי העסקים אינם צריכים להעסיק נציגי טלמרקטינג משלהם כדי שיצרו קשר עם הלקוחות וינסו לשכנע אותם לקנות מוצר או שירות, במקום זאת, הם פונים לחברת טלמרקטינג המעסיקה עובדי שירות טלפוני שעושים את העבודה במקום בעלי העסקים , הדבר יעיל יותר וברוב המקרים גם זול יותר.

נציג מתקשר בטלפון


יתרון חברות טלמרקטינג
לעיתים יש עסקים המעדיפים להעסיק נציג טלמרקטינג אחד במקום ושאותו נציג יבצע את עבודת הטלמרקטינג עבור החברה, אך דבר זה הוכיח את עצמו ברוב המקרים כלא יעיל, מן הסתם, חברה עם המון נציגי שירות שמתקשרים בו זמנית לכל כך הרבה לקוחות, ההספק שלה הרבה יותר גדול נציג אחד שמתקשר , מה גם שאותם נציגי חברות טלמרקטינג מיומנים ועוברים קורסי הכשרה מיוחדים על מנת לגרום להם להיות הכי משכנעים ומקצועיים בתחום.
נציגי טלמרקטינג הם לא נציגי שירות רגילים, הם צריכים להיות עשירים בכריזמה , יכולת שכנוע והכי חשוב, לדעת לא להתייאש אל מול לא מעט סירובים שהם מקבלים בטלפון, ולעיתים גם טריקות טלפון.
אך נציג טלמרקטינג טוב שאינו מתייאש בקלות, יכול להבין את הדרך אל ליבו של הלקוח מהר יותר ובקלות, מה שמבטיח בסופו של דבר, מכירה או פגישה אל מול הלקוח.

לסיכום , טלמרקטינג הוא תחום מאד חשוב בעסקים , עסק שישקיע בתחום יכול להכניס לא מעט כסף, באמצעות חשיבה נכונה ותכנון לטווח ארוך , ניתן למנף את הטלפון להכנסות נוספות.

לחצו לקריאה בהרחבה אודות שירות הטלמרטינג