אפליקציית מענה אנושי לאייפון


אפליקציית CallBiz מענה אנושי הינה ייחודית וראשונה מסוגה בעולם הקול סנטר.

אפליקציית CallBiz נוצרה בכדי לקשר בינך, הלקוח, לבין הנציגים שלנו בחברה וליצור סטנדרט שירות ייחודי התואם את המציאות בה אנו חיים.

השימוש באפלקציה פשוט מאוד ומאפשר לך הלקוח לקבל נתונים באופן מיידי על הפעילות שלך אצלנו.
 
השירותים הקיימים באפליקציה הם:

  1. קבלת הודעות אונליין תוך כדי התראה קולית וסימון על צג האייפון.
  2. תמלול מלא של תסריט השיחה.
  3. אפשרות סימון הודעות דחופות והעברתן לתיקייה מיוחדת לביצוע מעקב.
  4. כתיבת הערה\תזכורת\פתק עבור הודעה ספציפית.
  5. יכולת ביצוע שיחה מהירה ללקוח מתוך ההודעה.
  6. עדכון אונליין בכל רגע נתון היכן אתה נמצא ומה תרצה שנאמר ללקוחותיך.
  7. העברת הודעה באמצעות מייל מיידי עבור איש קשר אחר שיטפל בה.
  8. נתונים סטטיסטים, פילוחים ותרשימים של השיחות ואופיין.
  9. עדכון זמינות שלך כדי שנוכל להעלות אותך על הקו לשיחת ועידה עם לקוח שביקש אותך. 

כעת, גם מחוץ למשרד, אתה יכול לעדכן ולהתעדכן בכל מה שקשור בשירות המענה האנושי המופעל עבורך.
נשמח לצרף אותך לשירות מענה אנושי היחודי רק לנו ולשרתך נאמנה כבר בדקות הקרובות

להורדת אפליקציית Callbiz